Sa oled siin

Särav teenindus tervishoiuasutuses (ITK)

Toimumiskoht: Ida-Tallinna Keskhaigla koolitusosakonna õppeklass (ruum MC0155) (Pärnu mnt 104, Tallinn)
Toimumisaeg: N, 07. detsember 2017
Korraldaja: Ida-Tallinna Keskhaigla

Eesmärk on anda osalejatele teadmised kuidas:

  • säilitada endas sära ja tahe keskenduda igale patsiendile;
  • säästa ennast tööalases suhtlusprotsessis;
  • väärikalt esindada oma asutust patsientidega suhtlemisel.

Kestus: 8 tundi

Hind km-ga: 80 €
 

Koolitajad: Piret Bärg

Tutvustus:

  • tervishoiu teenuse olemus;
  • patsiendi vaatenurk tervishoiu teenusele: ootused ja vajadused;
  • patsiendi mõttemuster arsti vastuvõtule või ravile tulles;
  • patsiendi varjatud ja avatud tunded;
  • stressi põhjustajad patsiendil ja stressi väljendusvormid;
  • teenindusliku suhtluse põhieesmärk;
  • patsiendikeskne (empaatiline) teenindus;
  • patsiendil pingete maandamise võimalused;
  • koostöö saavutamine patsiendiga.
     

Ajakava:

10:00 - 10:15     Tervishoiu teenuse olemus - Piret Bärg

10:15 - 10:30     Patsiendi vaatenurk tervishoiu teenusele: ootused ja vajadused - Piret Bärg

10:30 - 11:00     Patsiendi mõttemuster arsti vastuvõtule või ravile tulles - Piret Bärg

11:00 - 12:00     Teenindusliku suhtluse põhieesmärk - Piret Bärg

12:00 - 12:45     Lõuna

12:45 - 14:15     Patsiendikeskne (empaatiline) teenindus - Piret Bärg

14:15 - 14:25     vaheaeg

14:25 - 15:10     Patsiendil pingete maandamise võimalused - Piret Bärg

15:10 - 16:00     Koostöö saavutamine patsiendiga - Piret Bärg

Registreeri SIIN