Head klienditeeninduse tavad II osa (LTKH)
Lisa kalendrisseHead klienditeeninduse tavad II osa (LTKH)26-10-2017 15:4526-10-2017 15:45Europe/TallinnHead klienditeeninduse tavad II osa (LTKH)Sihtrühm: *kõik teenindajad, kes on läbinud koolituse I, ehk teoreetilise ...Lääne-Tallinna Keskhaigla koolituskeskus (Sõle 16, Tallinn)
Toimumiskoht: Lääne-Tallinna Keskhaigla koolituskeskus (Sõle 16, Tallinn)
Toimumisaeg: N, 26. Oktoober 2017
Korraldaja: Lääne-Tallinna Keskhaigla
Sihtrühm: kõik teenindajad, kes on läbinud koolituse I, ehk teoreetilise osa
Koolitusvorm: praktilised harjutused
Kursuse maht: 8 tundi
Kursuse eesmärk: Tõsta klienditeeninditeeninduse taset, et tagada kliendirahulolu.
Kursuse läbiviija: Inno Joonas, suhtlemistreener
Teemad:
- Hea klienditeeninduse põhitõed
- Esmamulje. Esmamulje kujundamise oskused
- Positiivse kontakti loomine teenindaja ja teenindatava vahel
- Aktiivne kuulamine
- Kliendi taju ja märkamine
- Kliendikaebuse käsitlemine
- Vastuväidetega toimetuleku repertuaar
Hind: 80 EUR
Koolitustele registreerumine: https://koolituskeskus.keskhaigla.ee/f?p=125:101:16807556933651