Head klienditeeninduse tavad I osa (LTKH)
Lisa kalendrisseHead klienditeeninduse tavad I osa (LTKH)19-10-2017 15:4019-10-2017 15:40Europe/TallinnHead klienditeeninduse tavad I osa (LTKH)Sihtrühm:* kõik teenindajad*...Lääne-Tallinna Keskhaigla koolituskeskus (Sõle 16, Tallinn)
Toimumiskoht: Lääne-Tallinna Keskhaigla koolituskeskus (Sõle 16, Tallinn)
Toimumisaeg: N, 19. Oktoober 2017
Korraldaja: Lääne-Tallinna Keskhaigla
Sihtrühm: kõik teenindajad
Koolitusvorm: loeng, arutelu, praktilised harjutused
Kursuse maht: 8 tundi
Kursuse eesmärk: Tõsta klienditeeninditeeninduse taset, et tagada kliendirahulolu.
Kursuse läbiviija: Inno Joonas, suhtlemistreener
Teemad:
- Hea klienditeeninduse põhitõed
- Esmamulje. Esmamulje kujundamise oskused
- Positiivse kontakti loomine teenindaja ja teenindatava vahel
- Klientide ootused, nende väljaselgitamine, lahendused
- Aktiivne kuulamine
- Kliendi taju ja märkamine
- Kliendikaebuse käsitlemine
- Vastuväidetega toimetuleku repertuaar
- Tüüpilised klienditeenindaja väljendusvead
Hind: 80 EUR
Koolitustele registreerumine: https://koolituskeskus.keskhaigla.ee/f?p=125:101:16807556933651