Head klienditeeninduse tavad (LTKH)
Lisa kalendrisseHead klienditeeninduse tavad (LTKH)26-03-2019 11:0526-03-2019 11:05Europe/TallinnHead klienditeeninduse tavad (LTKH)Sihtrühm: *assistendid, sekretärid*...Lääne-Tallinna Keskhaigla, koolituskeskuse saal (Sõle 16, Tallinn)
Toimumiskoht: Lääne-Tallinna Keskhaigla, koolituskeskuse saal (Sõle 16, Tallinn)
Toimumisaeg: T, 26. Märts 2019
Korraldaja: Lääne-Tallinna Keskhaigla
Sihtrühm: assistendid, sekretärid
Eesmärk: Tõsta klienditeeninditeeninduse taset, et tagada kliendirahulolu.
Kestus: 8 tundi
Hind km-ga: 100 €
Koolitajad/Koordinaatorid: I. Joonas
Tutvustus:
Hea klienditeeninduse põhitõed
Esmamulje. Esmamulje kujundamise oskused.
Positiivse kontakti loomine teenindaja ja teenindatava vahel
Klientide ootused, nende väljaselgitamine, lahendused
Aktiivne kuulamine. Kliendi taju ja märkamine.
Kliendikaebuse käsitlemine.
Vastuväidetega toimetuleku repertuaar.
Tüüpilised klienditeenindaja väljendusvead
Registreeri SIIN