Head klienditeeninduse tavad (LTKH)

Lisa kalendrisse26-03-2019 11:0526-03-2019 11:05Europe/TallinnHead klienditeeninduse tavad (LTKH)Sihtrühm: *assistendid, sekretärid*...Lääne-Tallinna Keskhaigla, koolituskeskuse saal (Sõle 16, Tallinn)

Toimumiskoht: Lääne-Tallinna Keskhaigla, koolituskeskuse saal (Sõle 16, Tallinn)
Toimumisaeg: T, 26. Märts 2019
Korraldaja: Lääne-Tallinna Keskhaigla

Sihtrühm: assistendid, sekretärid

 

Eesmärk: Tõsta klienditeeninditeeninduse taset, et tagada kliendirahulolu.

Kestus: 8 tundi

Hind km-ga: 100 €

Koolitajad/Koordinaatorid: I. Joonas

Tutvustus:

Hea klienditeeninduse põhitõed 
Esmamulje. Esmamulje kujundamise oskused. 
Positiivse kontakti loomine teenindaja ja teenindatava vahel 
Klientide ootused, nende väljaselgitamine, lahendused 
Aktiivne kuulamine. Kliendi taju ja märkamine. 
Kliendikaebuse käsitlemine.
Vastuväidetega toimetuleku repertuaar. 
Tüüpilised klienditeenindaja väljendusvead

Registreeri SIIN