Head klienditeeninduse tavad II osa (LTKH)

Lisa kalendrisse26-10-2017 15:4526-10-2017 15:45Europe/TallinnHead klienditeeninduse tavad II osa (LTKH)Sihtrühm: *kõik teenindajad, kes on läbinud koolituse I, ehk teoreetilise ...Lääne-Tallinna Keskhaigla koolituskeskus (Sõle 16, Tallinn)

Toimumiskoht: Lääne-Tallinna Keskhaigla koolituskeskus (Sõle 16, Tallinn)
Toimumisaeg: N, 26. Oktoober 2017
Korraldaja: Lääne-Tallinna Keskhaigla

Sihtrühm: kõik teenindajad, kes on läbinud koolituse I, ehk teoreetilise osa

Koolitusvorm: praktilised harjutused

Kursuse maht: 8 tundi

Kursuse eesmärk: Tõsta klienditeeninditeeninduse taset, et tagada kliendirahulolu.

Kursuse läbiviija: Inno Joonas, suhtlemistreener

Teemad:

  • Hea klienditeeninduse põhitõed
  • Esmamulje. Esmamulje kujundamise oskused
  • Positiivse kontakti loomine teenindaja ja teenindatava vahel
  • Aktiivne kuulamine
  • Kliendi taju ja märkamine
  • Kliendikaebuse käsitlemine
  • Vastuväidetega toimetuleku repertuaar

Hind: 80 EUR

Koolitustele registreerumine: https://koolituskeskus.keskhaigla.ee/f?p=125:101:16807556933651