Head klienditeeninduse tavad I osa (LTKH)

Lisa kalendrisse19-10-2017 15:4019-10-2017 15:40Europe/TallinnHead klienditeeninduse tavad I osa (LTKH)Sihtrühm:* kõik teenindajad*...Lääne-Tallinna Keskhaigla koolituskeskus (Sõle 16, Tallinn)

Toimumiskoht: Lääne-Tallinna Keskhaigla koolituskeskus (Sõle 16, Tallinn)
Toimumisaeg: N, 19. Oktoober 2017
Korraldaja: Lääne-Tallinna Keskhaigla

Sihtrühm: kõik teenindajad

Koolitusvorm: loeng, arutelu, praktilised harjutused

Kursuse maht: 8 tundi

Kursuse eesmärk: Tõsta klienditeeninditeeninduse taset, et tagada kliendirahulolu.

Kursuse läbiviija: Inno Joonas, suhtlemistreener

Teemad:

  • Hea klienditeeninduse põhitõed
  • Esmamulje. Esmamulje kujundamise oskused
  • Positiivse kontakti loomine teenindaja ja teenindatava vahel
  • Klientide ootused, nende väljaselgitamine, lahendused
  • Aktiivne kuulamine
  • Kliendi taju ja märkamine
  • Kliendikaebuse käsitlemine
  • Vastuväidetega toimetuleku repertuaar
  • Tüüpilised klienditeenindaja väljendusvead

Hind: 80 EUR

Koolitustele registreerumine: https://koolituskeskus.keskhaigla.ee/f?p=125:101:16807556933651