Tupeseene ravi 17.01.11 / Naistehaigused

Külastaja küsib:

Tere

Kuna ei saa enda arstiga kuidagi otsekontakti, siis küsin Teie käest, ehk oskate aidata.
Kunagi oli mul pidevalt probleeme tupeseenega (ca 5 a tagasi). Ravisin küll klotrimasooliga, aga seen tuli mõne aja pärast tagasi. Siis kirjutas arst mulle välja suukaudse ravimi, mille nime ei suuda kuidagi meenutada ning ehk tuleb Teilegi tuttav ette.
Tegemist oli kahest tabletist koosneva pakendiga, kusjuures 2 tabletti tuli sisse võtta 24h vahega. Kas oskate öelda, mis võis selle ravimi nimi olla?

Tänud

Arst vastas:

Katrin Seidelberg

dr Katrin Seidelberg

Günekoloog

Qvalitas Arstikeskus AS

Tere,
seenevastase toimega suukaudne ravim on Fluconazol. Tegemist on retseptiravimiga. Kui seenpõletik kipub korduma, on soovitav teha lisaks tuperavile ka ravi Fluconazoliga. Retsepti saab kirjutada kas oma perearsti või naistearst.
Katrin Seemen

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Naistehaigused

CA-125 marker

Millele pöörata tähelepanu ja kas muuta oma eluviisi, et vähendada markeri CA-125 näitu? Kas oleks vaja teha täiendavaid uuringuid teistes elundkondades, et leida selle võimalik põhjus? Kui tihti oleks ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud Küsija,
andmetest selgub, et olete 59-aastane.

Põhihaiguse ja vanuse tõttu langeb immuunsus oluliselt. Munasarja onkomarkeri tõus võib viidata ka muudele haigustele, kuid ...

Loe edasi

PAP testi vastus

Tere!

8 aastat tagasi teostati konisatsioon. Rakumuutused olid siis HSIL.
Siiani kõik PAP testid on korras olnud. Tavaliselt PAP I.
Viimane PAP teostati paar nädalat tagasi ning ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere! Teil ei ole muretsemiseks mingit pohjust.Viimasel ajal kasutatakse nn.Bethesda klassifikatsiooni ja antakse sonaline muutuste kirjeldus. NILM t'hendab ,et negatiivne intraepiteliaalsete lesioonide ...

Loe edasi

Tupepõletik

Tere olen 18 aastane ja juba ka sünnitanud ema. Küsimus oleks siis, et kuu aega tagasi hakkas mul peale vahekorda jõle kipitav ja valus tunne. Arvatavasti siis tupepõletik? Mees kirjutas ka meeste arstile, ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere!
Eesnaha põletiku põhjuseks meestel on peamiselt mõni sugulisel teel leviv infektsioon ( s.t. on seotud naise suguteede põletikuga). Kõige sagedamini on tegemist kas seen- või bakteriaalse ...

Loe edasi

Provera

Tere, olen naine 51a. Aprilli lõpus alanud menstruatsioon ei tahtnud kuidagi lõppeda ja käisin arsti juures 12.mail, läbivaatusel avastati müoom ja tsüst.
Kirjutati rohtudest välja cyklokaprom ja ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud Küsija!
Tegemist on tüüpilise üleminekuea, mis on 45-55, kaebusega. Mentsruaaltsükli häireid põhjustavad nii emaka müoom, kui ka hormoonide langus jm.
Raviskeeme on erinevaid, kollakeha ...

Loe edasi

Munasarja tsüst

Menstruatsiooni hilinemine, avastatud munasarja tsüst, kahe menstruatisooni vaheline määrimine.

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud Küsija,
andmetset selgub, et olete 29-aastane.

Tähtsaim oleks küsimus kas soovite hetkel hoiduda või soovite hetkel rasestuda ja sünnitada?
Kui soovite hoiduda, siis ...

Loe edasi

Pillid ja vaheveritsus

Tere!
Olen 33aastane, ei suitseta, vererõhk on normis. Mul on mure pidevate vaheveritsuste/määrimistega. Olen pille tarvitanud 15 aastat. Neist esimesed 8 aastat probleeme ei esinenud (kasutasin ...

Ülle Kadastik

Vastas dr Ülle Kadastik

Tere,te olete tõesti küllalt kaua võtnud pille. Üks põhjus olekski, et organism lihtsalt reageerib niiviisi. Parim soovitus oleks vahepeal sünnitada, aga nagu sain aru,te ei plaani seda. Suurema tõenäosusega ...

Loe edasi

Veritsus suguühte ajal

Tere,
Kaotasin süütuse käesoleval aastal 33. aastasena. Vahekorras olen olnud 5 korda. 3x aprillis ja nüüd 2 korda juunis. Vahekordade vahel on olnud nädalaid vahet+ mai kus üldse midagi ei toimunud.

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere !Arvan,et praegu ei ole vajalik veel günekoloogi vastuvõtule minna. Ilmselt oli neitsinahk küllalt paks ja rigiidne,mis ikka veel vahekorra ajal veritsust annab. Soovitan kasutada enne suguühet libeaineid,mis ...

Loe edasi

Määrimine.

Tsükli u. 14ndast päevast hakkab määrima (päeviti vahest rohkem, vahest vähem, suures osas tuleb pruuni eritist aga ka punast) ja see lõppeb alles tsükli lõppemsega, kui menses läbi. Kasutades rasestumisevastaseid ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud Küsija,
andmetest selgub, et olete 35-aastane.

Tegemist on menstruaaltsükli häiretega, millel omakorda on palju põhjusi.
Välistada tuleks iga kord urogenitaalsed infektsioonid, ...

Loe edasi

Glamüüdia.

Tervist, mul on selline mure. Nimelt magasin ühe poisiga kui läksin laevale tööle ning Olime ise joogised ja kasutasime kummi, seda ma kahjuks ei mäleta kas kumm läks katki või ei. See oli siis 5 Veebruar ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud Küsija,
andmetest selgub, et olete 23-aastane.

Tegemist on urogenitaalse klamüüdiainfektsiooniga.
Sageli ongi selle klassikalise suguhaiguse korral ainukeseks kaebuseks ...

Loe edasi

punane uriin

Tere!
Eile pärast vahekorras olemist oli uriin muutunud tulipunaseks. Uriin oli tulipunane ka hommikul aga päeva jooksul läks üle ja enam ei ole punast värvi. Uriinida ei olnud valus aga pärast uriini ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere!
Uriini värvust punaseks võivad põhjustada erinevad faktorid: toit( peet, marjad jt.), mitmed ravimid ( antibiootikumid jt.) ja vere sattumine uriini. Vereseguse uriini tekkepõhjuseks on eelkõige ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi