Naistehaigused 5 885 nõuannet

Otsi küsimusi ja vastuseid märksõnade kaudu

Otsi

Nõuanded teemal: Naistehaigused

Võimalik rasedus

Tere!
Üritanud rasestuda pikki aastaid hakkasin viimased kolm kuud kasutama ov teste, et määrata õige päev. Üks sünnitus ka seljataga 11 aastat tagasi. Menstruatsioon käib väga regulaarselt, isegi haiguste ...

Ülle Kadastik

Vastas dr Ülle Kadastik:

Tere. Arvan et olete rase, sellest ka sellised kaebused. Uriinitest ei näita kui on raseds väga alguses. Pöördugae arsti poole ja soovitaks võtta vereproov rasedusele. See on täpsem.Dr kadastik

Loe edasi

Tsüst ja hormoontabletid enne rasestumist?

Tere! Olen 27 aastane naine, sünnitanud ei ole. Tsükkel on umbes 37 päeva pikk, mõningase kõikumisega (viimased päevad algasid 9ndal augustil). Jaanuaris oli raseduse katkemine 8ndal nädalal (verejooksuga ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli:

Tere! Suure tõenäosusega on tegemist follikulaartsüstiga,mis imendub iseeneslikult kahe kuu vältel.Samas ei saa ka öelda,et Loette tarvitamine mingi viga oleks.Meditsiinis ei ole kunagi kirjutatud seadusi.Loogiline,et ...

Loe edasi

menstruatsioonitsükli häired peale antibeebipillid

Tere,
p66rdun teie poole sellise probleemiga, et l6petasinn rasestumisvastaste tablettide v6tmise u aasta tagasi ja peale seda on tsykkel paigast ara. Kasutasin Diane 35 u 2 aastat ja peale seda Jeanine ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli:

Tere!Siin on tegemist postpillamenorröaga ,mis võib kesta pool aastat ja mõnikord isegi kauem.Tavaliselt on niisugustel juhtudel progesteroonitase madal ja mõnikord on isegi vaja lisada sünteetilist kollaskehahormooni,et ...

Loe edasi

HPV ning pillid

Tere! Mul avastati äsja sugulisel teel saadud inimese papilloomiviirus, mis võib põhjustada hilisemat emakakaelavähki. Olen 20aastane. Nüüd tekkisid mõned küsimused:
1. Kas madaladoosiliste HARMONET kombineeritud ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter:

Lugupeetud Muretsev neiu!
1. Antibeebipillid ise ei suurenda riski, aga kuna antibeebipillide kasutajad ei kasuta kondoome või kasutavad harva, siis risk saada sugulisel teel levivaid infektsioone on ...

Loe edasi

tsüklihäire?

Tere! olen 36a kolme laste ema. Üldiselt terve. Muretsen kolme viimase menstruatsiooni pärast. Üldse peale kolmanda lapse sündi - 2,5 a. tagasi kuupuhastus muutus rohkeks, nagu 2 päeva jooksul tuleb väga ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter:

Lugupeetud Küsija!
Suure tõenäosusega on tegemist emaka müoomiga või isegi emaka adenomüoosiga, mis on mõlemad healoomulised protsessid.
1. Broneerige aeg oma perearstile, kirjeldage oma kaebusi vererohketele ...

Loe edasi

Tsüklihäire

Tere!

Küsimus siis selline: Olen umbes 7 aastat söönud Logesti tablette, eelkõige munasarja tsüsti pärast. Umbes 5 aastat tagasi tulin aastaks nendelt maha kuid kuna sõitsin aastaks Ameerikasse tööle ...

Ülle Kadastik

Vastas dr Ülle Kadastik:

Tere. Pikajaline pillide võtmine võib tõesti tekitada tsüklihäireid. Siiski soovitaks oodata ja jälgida umbes 1/2 aastat ja siis teha hormoonuuringud ja määrata ravi kui selleks vajadus on. Kindlasti ...

Loe edasi

menst. tsüklihäired

tere,
selline mure, et kasutasin 7a antibeebipille Diane35 ning 6 viimast kuud Jeanine. Esialgu ebaregulaarse tsükli korrigeerimiseks, kuid hiljem ka soovimatu raseduse vältimiseks. Mai keskel otsustasin ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli:

Tere! Esialgu ei ole veel põhjust muretsemiseks.Tegemist on tüüpilise postpillamenorröaga.Kahjuks ei ole Te kirjutanud,kui suur on Teie kehakaal,sest kui postpillamenorröaga kaasneb ka üliväike kehakaal,peaks ...

Loe edasi

Alkohol ja munarakud

Tere, olen 25 a naine. Läbinud 2 korda IVF protseduuri-tulutult (IVF tegemise põhjus mehe sperma halb kvaliteet). Eelnevaid rasestumisi pole olnud. Viimasel arstikülastusel mainis arst, kes tegi IVF, ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli:

Tere! Ei oska täpselt vastata,milles väljendus Teie munarakkude halb kvaliteet.Vaatamata ravimitega stimulatsioonile ei valmi kõikidel patsientidel munarakud soovitud tasemele.Kuna Teilt munarakud võeti,siis ...

Loe edasi

emakas

Mida tähendab emaka limaskesta paksenemine? Kas see võib viidata vähile?

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter:

Lugupeetud Küsija!
Emaka limaskesta paksenemine ehk endomeetriumi hüperplaasia vajab kindlasti edasisi uuringuid. Emaka limaskesta vähk on vaid 1. võimalustest, mis sagedamini esineb vanemas eas, postmenopausis. ...

Loe edasi

Beebipillid ja Postinor

Tere!
Olen 23. aastane ja vötnud Belarat ca 5 kuud. Beebipille olen kasutanud 8 aastat.
Mure järgnev: 15. augustil oksendasin pärast Belara tableti vötmist. 19.augustil olin vahekorras ning 20.augustil ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter:

Lugupeetud Küsija!
Antibeebipillide tarvitamine 8 aastat on väga pikk aeg. Iga 4-5 aasta järel on vajalik korduv nõustamine, põhjalik kontroll, vererõhu mõõtmine perearstil jm.
Sünnitamata naisel antibeebipillide ...

Loe edasi

Küsi foorumist

Küsi